2010. április 19., hétfő

Kezdjük az elején...

Kiderült, amitől rettegtem, candidás vagyok... mi volt az első gondolatom? "Jézus, mától semmit nem ehetek, soha nem fogok meggyógyulni, és gyerekem sem lehet..." Aztán elkezdtem olvasni... Csak olvastam és olvastam... és megalkottam a saját diétámat, ami úgy fest, egyelőre hatásos :-)
Az emésztésem 2 nap után helyreállt, a folyásom egy alatt megszűnt. Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy a tévhiteket elűzzem...

Először is:

A candida nem hüvelygomba!!!!! Egy bélgomba, ami a cukor feldolgozásáért felelős. Ezért ha sok a szénhidrát, sok a cukor, elszaporodik. Ugye, hol telepszik meg először? Persze, h a hüvelyben, mert az a legsavasabb környezet, és a gombák ugye szeretik a savat :-) Fene a jó dolgukat. A gond ezzel csak az, mert ugye sokakat ez még nem is zavarna, több fórumon olvastam: "Inkább vakarózok!", de ez ugye bekerül a vérbe... ennek köszönhetem, hogy mára nem működik rendesen a vesém. Átértékelendő: megéri inkább vakarózni??? (Mellesleg megjegyzem, ha viszket, már nagy gond van...) Meg ugye, ilyenkor jönnek az okosok: többet kellene fürödni, meg nem kellene félre **** szóval értitek...

Persze voltam ezzel orvosnál, nem vagyok benne biztos, de azt hiszem, 5x. Mindig ugyanaz: hüvelykúp, legyintés... "Nem kell ám ilyen sokat járni, másnak is van ilyen..." Még jó, h nem tette hozzá, fürödjek már néha. Egy másik írt ki antibiotikumokat, beszedtem és csak rosszabbul lettem... Persze, mert nemrég tudtam meg, az antibiotikum írtja a hasznos bélgombákat is, teret engedve a gombának, azaz több kárt csinál, mint hasznot! Na persze, ugye ezt is megkaptam, csak az a jó, amit a doki felír... hát hogyne... 20.000Ft-om van már a patikában, és semmi eredménye nem volt... :-(

A másik hatalmas találmány, többen esküsznek rá, de valóban működik: nincs tampon, nincs tisztasági betét, vérzésnél betét, amúgy meg semmi!!! És működik!!! Ugyanis a mindennapi műanyag miatt nem kap szegény szervünk levegőt, aztán hagy ne mondjam... szóval javasolt elfelejteni... Javasolnám mindenkinek a natúr joghurtot, de élőflórásat és a bifido + lacto-baci tartalmú probiotikumokat (ezt azok is szedhetik, akik allergiásak a tejtermékekre), mert ez helyreállítja a bélflórát, ami segít kiirtani onnan a gombát, meg a glicerines grapefruit mag cseppet (alkoholos nem olyan, mivel nem lehet alkoholt fogyasztani!), nagyon jó gombaölőt és magát a grapefruitot, mert jól lúgosítja a vért. Ugyanis a test el van savasodva, lúgosítani kell.

Most hirtelen ennyi, javaslom, mindenki olvasson utána a dolgoknak, de én is teszek fel még dolgokat :-) Tapasztalatokat, miegymásokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése